Elindult a PSORIBLOG!!!!!

2012.04.19 13:30

Ma elindítottam az új blogomat. Igazából nem vagyok egy naplóíró/blogoló típus, de a közelmúlt több eseménye is arra késztetett, hogy mégis elindítsam ezt az oldalt. Remélem, nem haszontalanul.

A legfontosabb motivációm, hogy a héten is jött hozzám olyan beteg, aki korszerűtlen kezelések miatt mellékhatások özönével kellett éljen, pedig lenne megoldás a tüneteire. Olyan sérülékeny volt a bőre, hogy a kisfiával nem tudott játszani, mert folyamatosan bevérzések keletkeztek a bőrön a sok helyi steroid kenőcstől. Mintha még mindig a 90-es évek végén lennénk, ahol a legjobb gyógyszer a helyi kenőcsök (főképp steroidok) valamilyen változata. Nem vagyok steroid ellenes, magam is sokszor javaslom ezeket a szereket, de ma már vannak biológiai szerek, korszerű fénykezelés, sőt a centrumokban a még nem törzskönyvezett szerek is elérhetőek! És ezek a szerek tényleg sokkal hatékonyabbak, mint  a régebbiek.

A másik ok, amiért elindult a blog, az a szakszerű információ hiánya volt a neten. A pikkelysömör szót beütve a Google-ba, minden féle információt kapunk, csak szakszerűt nem. Ezen is szeretnék változtatni, beszámolni új kutatásokról, gyógyszerekről, eljárásokról.

Szóval ezért indítottam a blogot, hogy reményt és hiteles információt adjak a psoriasisban szenvedőknek.

Kérem, kövesse figyelemmel a PsoriBlog-ot, igyekszem mindig friss információkat közölni. Az üzenetek nyomon követése RSS csatornán keresztül is lehetséges.

Vissza

Téma: Elindult a PSORIBLOG!!!!!

Dátum 2012.06.30

Feladó nem két pötty

Tárgy kérdés

Válasz

Üdvözlöm Psoriblog!
Reménytelen esetben, távol Szegedtől mi a teendő? Senki nem veszi komolyan a problémámat! csak az életminőségemet rontja, meg persze a családomét is. Amíg van családom.Szeretném a véleményét kérni, orvosi és nemcsak orvosi szemmel.
Köszönöm: nem két pötty

Dátum 2012.06.07

Feladó anemone

Tárgy kérdés

Válasz

Üdv.Használtam a psoratinexet,szépen el is múlt a ktémtől,szinte minden,viszont a fejbőrömmel nem tudok mit kezdeni,most as majd megőrülök,úgy viszket.Szteroidos dolgokat,nem szeretnék használni,mert babát tervezünk.Az is érdekelne hogy az az állapot mit befolyásol,és mit lehet használni.Szóltam a bőrgyógyászomnak,mégis olyasmit kaptam amibrn van.Elosalik oldat,megjegyzem semmit nem ér...advantan,pedig mondtam,nincs igazán rajtam,csak 1-2 makacsabb pötty.ki sm váltottam.köszönöm válaszát.

Dátum 2012.05.23

Feladó anemone

Tárgy üdvözlet

Válasz

Örülök,hogy úgytűnik,van olyan orvos,akit érdeklünk is....Remélem működni fog az oldal.

Dátum 2012.06.06

Feladó Gyulai Rolland

Tárgy Re:üdvözlet

Válasz

Köszönöm a jókívánságokat!
Azon leszek, hogy működjön az oldal.